Procedura reklamacyjna
SPINNEA Sp. z o.o. udziela gwarancji na Elementy BRD na następujących warunkach:
- 2 lata gwarancji na wszystkie elementy i podzespoły, licząc od dnia instalacji, która nastąpi nie później niż miesiąc po zakupie towaru (data Produkcji umieszczona jest na znaku)
- Użytkownik jest zobowiązany do niezwłocznego zawiadomienia telefonicznego oraz potwierdzenia pisemnego o zaistniałym uszkodzeniu, w przeciwnym przypadku gwarancje nie będzie przyjęta do rozpatrzenia - Gwarancja nie obejmuje zwrotu kosztów transportu uszkodzonego urządzenia
- Gwarancja nie obejmuje zwrotu kosztów związanych z wymianą uszkodzonego urządzenia - Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń wynikających z nieprawidłowego użytkowania wyrobu
- W momencie awarii SPINNEA Sp. z o.o. zobowiązuje się do niezwłocznego dostarczenia urządzenia zastępczego zgodnie z ustaleniami telefonicznymi. Awaria zostanie rozpatrzona w okresie do 1 miesiąca, w razie winy użytkownika SPINNEA Sp. z o.o. obciąży go kosztami związanymi z naprawą i obsługą gwarancji
- Użytkownik jest zobowiązany do niezwłocznego odesłania uszkodzonych elementów BRD zgodnie z wcześniejszymi ustaleniami telefonicznymi - Karta gwarancyjna jest ważna jedynie z pieczęcią sprzedawcy, dopuszcza się brak dokumentu zakupu
- Producent zapewni dostępność części zamiennych przez okres co najmniej 10 lat.